Dieta Gillian McKeith

Zasada diety Gillian McKeith

Filozofia diety Gillian McKeith jest prosta: jesteś tym co jesz. Dieta oparta jest o produkty nieprzetworzone, składa się z produktów naturalnych, jest bogata w warzywa i owoce.

Jedne z najważniejszych założeń diety jest zasada rozdzielenia jedzenia na cztery grupy:

  • Pierwsza grupa to białka, zarówno pochodzenia zwierzęcego jak i roślinnego, do tej grupy zaliczamy: mięso, ryby, jajka, mleko i przetwory mleczne oraz produkty sojowe.
  • Druga grupa to węglowodany do których zaliczamy takie produkty jak: miód, cukier, słodycze, produkty zbożowe, ziemniaki.
  • Trzecia grupa to wszystkie warzywa o niskiej zawartości skrobi (cukrów) takie jak: sałaty, zioła, nasiona oraz tłuszcze.
  • Ostatnia czwarta grupa żywieniowa to owoce

Grupy żywieniowe w diecie Gillian McKeith

Zasada diety polega na łączeniu podczas spożywania posiłku żywność z grupy:

  • 1+3
  • 2+3
  • owoce zawsze należy jeść osobno, przynajmniej pół godziny przerwy przed kolejnym posiłkiem

Zasady diety Gillian McKeith

Wskazówki dotyczące diety Gillian McKeith

  • brak ograniczenia ilości posiłków
  • dzień rozpoczynamy od szklanki ciepłej wody z sokiem z cytryny
  • śniadanie najważniejszym posiłkiem dnia
  • warzywa powinny stanowić połowę obiadu
  • 8 szklanek płynów dziennie
  • unikaj krowiego mleka, alkoholu, białego cukru

zostaw komentarz

Witamy serdecznie na naszej stronie

Nasz serwis powstał z myślą o kobietach aktywnych, ciekawych świata poszukujących informacji o zdrowiu, urodzie i aktywnych sposobach wypoczynku. Przyłącz się do dyskusji.

New Ribbon
Typ kobiecej sylwetki

Galeria - typy kobiecej sylwetki.

Sprzątanie mieszkań

Usługi sprzątania mieszkań

Wielkość ma znaczenie? Jakich facetów kochamy.

Wielkość ma znaczenie?

Facet to świnia.

Facet to świnia - zachowania facetów.

Miesiączka

Jak opóźnić miesiączkę?

kinesiotaping

Kinesiotaping dla kobet w ciąży.

Zdrada

Zdrada - jak sobie z nią poradzić.

Erotyka

Pornografia dla kobiet

test